6 resterende weken

Dag beste volger(s),

Welkom op mijn blog waarop ik al mijn wilde avonturen van Australië zal delen, of dat is toch de bedoeling. Momenteel kan ik weinig concreets melden. Ik heb het voorbije jaar constant gewerkt om mijn droom naar Australië waarheid te laten worden, en nu is het bijna zover. Nog 49 dagen en ik zit op de vlieger naar het onbekende.

Ik heb in de tussentijd mijn appartement opgezegd, zes maand onbetaald verlof gekregen (danku 24+), mijn allerliefste kat Joeksel in de veilige handen van mijn beste vriendin Inès overgelaten en woon ondertussen terug bij mijn ouders (heb je meteen de reden van het naarstig aftellen ;) )

Zoals velen van jullie weten - of niet weten - is dat ik naar Down Under trek om op een boerderij te werken. Hoe kom je daar toch op, hoor ik je denken. Wel, grappig genoeg komt dit door het programma McLeod's Daughters. De meeste mannen onder jullie zullen dit niet kennen aangezien dit een serie is over dames op een boederij in Australië en hun dagelijkse spannende avonturen. De dames onder jullie kennen deze soap misschien wel. Ik ben me er volledig van bewust dat tv en realiteit twee aparte zaken zijn, dus ik verwacht me total niet aan wilde soapverhalen als ik toekom.

Ik verwacht me eigenlijk meer aan reusachtige insecten, slangen en boksgrage kangoeroes, geen mensen in een straal van 100kilometer, een hutje met een stapelbed, geen internettoegang en enorm veel zon.

Niettegenstaande mijn - op 't eerste zicht - negatieve verwachtingen, kijk ik wel enorm uit naar dit avontuur, net omdat ik niet weet wat me te wachten staat!

Ik ga proberen vanaf nu regelmatig iets te schrijven op deze blog, met normaal gezien meer concrete info over mijn voorbereidingen.

I'll keep you posted!

Reacties

Reacties

Thomas Bée

Ik kijk al uit naar de wilde verhalen!

Erik

Als je van McLeod's houdt, dan vast en zeker ook van
HEARTLAND
https://www.imdb.com/title/tt1094229/
(speelt zich wel in Canada af).

Koop je alvast een carreau hemd!

Katleen

Spannend!!! Ben al benieuwd!

Marina

Ik ga je zeker goed volgen, t is zo spannend allemaal. Je deelt toch ook wat fotoos? Wellicht zal ik daar nooit komen ?
Ik wens je in elk geval een toffe ervaring, we gaan je wel missen bij Nyzalia.

Adrie & Gerd

Wij kijken ernaar uit!

Daniel

Vlot geschreven, fijne (b)log om te volgen, brengt je meteen in welwillende leesstemming

Tamara

Nu kan je echt aftellen hé, ik wens je een onvergetelijk avontuur ! Enjoy ! :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active