Minder dan een week,,,

Hey beste blogvolgers,

De tijd vliegt en zo ben ik nog maar vijf dagen verwijderd van mijn vertrek. Voel ik me voorbereid? Nee

Ik heb deze laatste week nog verlof om alles te regelen, wat in de praktijk is uitgedraaid op bijslapen, laatste afleveringen op Netflix checken, lummelen en mentaal stressen. Maar nu het zo begint te korten, ben ik dan toch in actie geschoten.

Vandaag was de ultieme shopdag om alles te kopen wat ik nog nodig had. Dat bleek nogal veel te zijn toen ik mijn zak vol kleding, toiletspullen en ditjes en datjes over de Meir sleepte. Heb ik alles bij? Uiteraard niet, maar het merendeel is toch al gecoverd.

Er rest me enkel nog te pakken, mijn elektronische apparaten te vullen met bezigheidstherapie zoals muziek en e-boeken en kleding uitzoeken voor de komende zes maanden. Verbaast het jullie dat dit laatste nu net het moeilijkste lijkt te zijn? Als ik twee weken op reis ben, neem ik al een halve kleerkast mee. Dit wordt nog een uitdaging!

Om het kort te houden: veel heb ik nog niet te vertellen, maar ik vermoed dat dat binnenkort wel zal veranderen! Ik hou jullie op de hoogte!

Reacties

Reacties

Eliane Martin Michiels

Het komt wel goed zenne! Ik duim voor jouw!, laat zeker iets weten. Dikke knuffels van o.s tweetjes.

Jean

Vicky...
Goei reis.
Geniet er van.
En hopen dat alpaca's zen.
En breng ne kangeroo mee...

Xxx

Marina

Vanaf nu spannend … elke dag je blog volgen en hopelijk snel wat fotoos. Ditmaal geen break a leg maar go for it girl!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active