Work hard, play hard

Mijn eerste weekend zit er bijna op en god wat was dat voor een.

We kwamen terug van de middle of nowhere naar de stad, of stadje beter gezegd. Normale verbinding, geen stof en schapen meer in de nabijheid. Wat voelde dat goed!

Ik kreeg een kamer in Bossman's huis samen met twee andere meisjes. De anderen blijven normaal in een trailerpark, maar dat was volzet dus kregen zij een plek in de caravan in de tuin.

Ik had eindelijk terug toegang tot een normale douche die niet te heet of te koud was en waar het water niet soms stopte zodat je jezelf wat staat chinees te waterboarden omdat er enkel nog maar druppels vallen. Niet zo gezellig om helemaal ingezeept te moeten wachten tot het water terugkomt! Meer comfort hier! En terug een normale wc die je moet doortrekken en waar geen vliegen vantussen je benen komen uitvliegen. Helaas vergat ik in 't begin door te trekken omdat ik dat dus een week niet heb moeten doen! Ik moet zien dat ik niet gewend raak aan al dat comfort, want straks is het terug naar de sheds. Ik kijk er eerlijk gezegd wel tegenop!

De eerste avond ging ik met de twee meisjes van de caravan mee naar de pub, de anderen bleven braaf thuis bij de baas, maar dat zag ik niet zitten!

De pub was een bar/bistro/casino. Heel vreemd hoe dat ze dat hier in elkaar hebben gestoken, maar wel handig. Direct na het eten kan je een pint bestellen aan de bar en nog wat op de slotmachines spelen, maar dat laatste is niet echt mijn ding, dus dat heb ik niet gedaan.

Er was wel een pool, dus daar heb ik me even op uitgeleefd. Helaas weer met een oncomplete set ballen die ze dan vervangen door dezelfde kleur. Speelde ik weer met drie rode en drie gele zoals in Noosa. In dit geval zat er wel een top op de keus! Toch een beetje vooruitgang!

Ik kon ook eindelijk eens bonden met de meisjes, heb ik dan toch vrienden kunnen maken als de nieuweling!

Na de pub ging ik met Marina, een Duits meisje, mee naar de karaokebar waar we ons helemaal hebben uitgeleefd op de dansvloer. Ik heb me wijselijk onthouden van zang, ik wou de mensen niet wegjagen!

En het was ook enorm grappig, want blijkbaar is een nektapijt hier helemaal in! Ik wou dat ik een schaar had meegenomen, die haartrend is zo passé! Ik dacht dat ik in een welvaartland zat, maar op dat vlak lopen ze toch achter!

Na de karaokebar gingen we nog mee met enkele lokale jongens en meisjes die gingen rondhangen in iemands schuur. Net een clubhuis van de scouts ofzo. Maar wel gezellig tussen de hillybilly's.

Het was uiteindelijk redelijk laat (of vroeg) eer we terugkeerden. Om zeven uur 's morgens stommelden we terug en moest ik een walk of shame doen bij de baas thuis, die helaas al wakker was. Genant! Zijn ex-vrouw kwam die dag ook langs en hij wou privacy, dus we vlogen gelijk terug buiten. We hebben dan maar een ontbijt gaan halen en dan een frisse plons in de rivier gaan nemen. Wat rondhangen, uitkateren en korte dutjes in de auto doen, maar dan hadden we het toch al snel gehad! Ik was niet echt meer op m'n best moet ik zeggen. Iedereen werd wat cranky en uiteindelijk konden we pas om drie uur terugkomen. Ik ben dan maar meteen in bed gekropen voor een paar uur slaap want om half 7 gingen we weer naar de pub voor de boksmatch. Tapwater please!!

Ze hadden dus effectief een boksring op het terras gezet waar de lokale mannen en vrouwen elke keer drie rondes vochten! Kan je je dat al inbeelden in cafe Olymp?

Ik vond het wel heel leuk moet ik zeggen, ik ging er helemaal in op: "Break his nose! I wanna see blood! I want to take a teeth home as a souvenir, people!" Mensen begonnen mee vreemd aan te kijken, maar het was sterker dan mezelf!

Er brak ook een echt gevecht uit tussen en vrouw en haar echtgenoot en een andere man. Dat was even interessanter dan de match zelf! Drie politieagenten waren nodig om de man tegen de grond te werken en twee voor zijn vrouw. Ik wou er al tussenlopen met de bordjes die de dames omhooghouden in de ring om de rondes aan te geven. Ze werden alletwee door de politie buitengeleid en de aandacht kon weer gevestigd worden op de echte match die bezig was.

Om tien uur zijn we naar huis gegaan, toch op een deftig uur thuis en niet onder invloed deze keer! Ik weet niet of de baas me volgende week weer in zijn huis laat slapen als ik zohard blijf feesten. Maar je leeft tenslotte maar een keer en ik wou het echte Australische nachtleven ook eens leren kennen. Wat dus redelijk stevig kan zijn! Helaas heb ik hierdoor wel geen inkopen kunnen doen, zoals schoenen en werkkledij! Dat zal dan voor volgende week zijn, dan moet ik proberen het iets rustiger te houden!

Ik merkte wel dat Bossman ineens helemaal anders doet. De meisjes hadden me al verteld dat hij zijn "prinsesjes" uitkiest en die dan meer mogen dan anderen. Zo had hij bijvoorbeeld vorige week beloofd dat ik op de wifi mocht omdat hij toch heel veel gigs kreeg en er amper 2 gebruikte, maar toen ik vandaag vroeg of ik de wifi mocht gebruiken om mijn bankaccount geactiveerd te krijgen zei hij ineens nee, want dan zou ik superveel downloaden en waren zijn megabytes op.. en het bier dat hij vorige week had gekocht en ik toen niet moest terugbetalen, was wel ineens van m'n loon afgetrokken. Achja, als hij dacht van mij een huismus/prinses te maken, dan kwam hij sowieso van een kale kermis thuis. De twee andere meisjes blijven wel altijd thuis in zijn gezelschap en ik zie hen constant bellen en doen op de wifi. Ik doe gewoon mijn job en meer moet dat niet zijn! Vriendjespolitiek, je komt het toch ook overal tegen.

yasna

Mss was bossman gewoon algemeen cranky omdat hij zijn ex-vrouw heeft gezien? :D.
en anders idd niks van aantrekken. Rake in that monaaay